underbara tester

På min kusins blogg kan man hitta allt roligt. Jag hittade lite roliga frågor.
Så här gör du:

Använd sms:n i din inkorg som svar på frågorna nedan! Du måste använda sms:n i rätt ordning. Då får alltså inte välja det som passar bäst till frågan. Jag utmanar alla att göra testet!


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Vet inte. Får se. Tror jag är fri i morgen. Digg d. Måste finne noen sanger til susse skal spele gitar.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Inte mycke. har spelet litt. Skummelt spel! Tror jag hylte litt..

Vad är det första du säger när din kompis blir pågjord av en buss?
Se om du hittar en kam

Vilket sms blev du mest berörd av?
Har glömt att fråga dig om jag kan låna trimmern igen. Vill thomas :) Ring mig sen Puss

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Oj ´, glömde att du jobbade:) det var inget särskilt

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hur fasen får jag ut simkortet från mobilen?

Vad skulle du säga till Gud?
heh. du får gjöre det. Jag vet


Vad vill du höra mest av allt?
Vad er det

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Ja har slutat. haha

Din romantiska replik?
Bra miniprov i morgen men no worries. E datorn bettre?

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
när? har du fin dag i dag?

Vad kommer du att säga innan du dör?
Ja har du gjort det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0