Tisdag

God morgon tisdag!

Har precis kommit hem från en härlig löparrunda. Ska snart in i duschen med men, måste bara varva ner en liten stund.
Jag har verkligen saknat mina löpar rundor. Jag mår så där härligt bra efter att ha varit ute och sprungit ett varv. Tänkte att jag skulle ha simmat efteråt men, badet hade inte öppnat ännu så får ta det kanske på torsdag (om jag hinner).

Idag ska jag nu först in i duschen och göra mig i ordning. Efter det blir det lite städa och dammsugning i lägenheten. Här ju lite rörigt efter min shopping tur igår. I eftermiddag ska jag följa med Susse och Anton till Klippan för att kolla runt på Åby marknad. Undra om man hittar något kul?

Ja, det var vad som händer för mig idag än så länge. Dyker säkert upp mera under dagen.

Ni får ha en underbar tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0