Sotarmurrar

Var finns min motivation idag? Jag som brukar vara väldigt rastlös har idag inte lust till något. Detta är väldigt olikt mig nu förtiden. Jag brukar vara väldigt rastlös och stressa mig igenom dagarna. Tror att min motivation har försvunnit tillsammans med solen. När man har det minsta hoppet att få se den då börjar det regna igen.
Motivationen var är du?
Nej, om jag skulle dra mig i kragen och fortsätta städa. Snart blir det milk shake med Susse och Anton och efter det funderar jag om jag ska baka Sotarmurrar.
När jag jobbade på Flickorna Lundgren så var det mina absolut favoriter. Man kan förklara Sotarmurrar som en sorts chokladmaräng med hasselnötter i. De är så otroligt goda. Till dessa borde jag egentligen ha Flickorna Lundgrens hemmagjorda Fläderbloms saft men, det går säkert lika bra med någon blandsaft.

Nej, städa var det ja. Usch så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0