Quick step med Albert

Nu är jag redo för en trevlig eftermiddag tillsammans med Susse och Anton. Som jag skrev innan blir det Åby marknad och lite bus så klart. För det blir alltid massa bus med dem.

Innan det är dax för mig att träffa busungarna ska jag dansa lite med Albert. För den dansen är nog efterlängtad i lägneheten. Detr blir en snabb dans på 1 minut. Kanske Quick Step eller vad tycker du, Susse?
Ska torka av bordet med och om jag hinner ska jag ha lite vattenkrig i köket. Ja, vad gör man inte för att ha lite roligt ibland.

Självklart har jag kamerna med mig under dagens bus och jag ska komma ihåg att ta så många bilder som möjligt. Vi hörs när jag kommer hem igen.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0