Mycket på schemat

God morgon!

Solen skiner här i även idag. Jag och Assan sitter och myser lite men, jag måste snart gå in i duschen så jag kan komma iväg någon gång. Har sovit så otroligt skönt i natt trots att en viss liten (läs stor) hund har legat och morrat och drömt massor.

Idag står det en del på schemat. Nu på morgonen ska jag köra hem till Bex så vi kan åka in till stan och växla pengar och kolla runt lite. Vet inte riktigt när jag kommer hem därifrån men, ska hem och släppa ut lilla Assan innan jag åker och badar (tror jag iaf). Ikväll hade jag tänkt gå en lång runda med Assan. Så hoppas på att det inte är allt för varmt ikväll för då orkar vi inte det.

Duschen väntar.

Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0