hejdå moln

God morgon!

Än så länge skiner solen men, lite längre ner på gatan börjar tydligen molnen komma. Jag vill verkligen ha lite sol nu så jag kan få lite färg på mig.

Idag ska jag först åka inlines med Susse innan jag ska sätta mig i bilen och köra till Väla för att klippa mig. Ska faktiskt klippa mig hos Laura idag. Sia har slutat på Frisyrmakarna och börjat inne i stan men, tänkte att jag skulle gå till henne när det var dax att färga håret.

Annars har jag inte så mycket andra planer idag. Så om jag kommer bli rastlös. Vilol bara bli av med denna jobbiga och envisa förkylning och hosta.
Nu ska jag iaf in i duschen. Vi hörs under dagen.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0