Härlig dag på stranden

Oj vilken härlig dag jag har haft. jag och bex körde till Klitter (strandställe i Ängelholm) för att sola och bada. Jag tog årets första dopp. har ingen bild på det men, jag har 2 vittne. Det var inte jätte varmt i vattnet men, seriöst är man på stranden och solen skiner klart man ska ta ett elelr flera dopp. Bex och jag spanade killar och hade det väldigt trevligt. Vid 16-tiden kom Gustaf och joinade oss. Det var en underbar dag.

Snart ska jag möta upp broren min med sambo och lite andra vänner ner på pizzerian. För att bara sitta och snacka och umgås lite. Så ett perfekt avslut på en härlig dag. Kommer att uppdater lite mer senare med bilder och allt men, nu måste jag fortsätta göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0