God morgon solen

NY DAG, NY VECKA OCH NYA UTMANNINGAR!
Dagarna och veckorna går så himla fort nu och jag har så mycket inplanerat i kalendern att jag snart inte hinner med allt. Jag verkligen hatar att ta det lugnt på sommaren. Då ska man bara umgås och ha roligt. Förra sommaren är oförglömlig och jag hoppas att denna sommaren blir likdan fast ännu bättre.

Idag ska jag jobba eftermiddag. Så otroligt skönt att ha ett schema att gå efter. Trist att man ska gå inomhus när solen skiner men, så är det. Måste prata med samordnarna om jag kan få ledig eller byta tur på måndagen efter att vi kommit hem. Man vet aldrig om planet är försenat eller det händer något. Gå upp klockan 6 är iaf inte jätte motiverande den dagen.

Kanske borde ta och gör mig i ordning. Har lite saker att göra innan det är dax att cykla till jobbet. Jag hoppas jag kan ut och springa en runda ikväll men, får se hur rörigt det är på jobbet först.
Så nej göra sig i ordning var det ja. Sen hemma till pappa och få ltie mat i magen. Tänkte sitta ute en liten stund med och jobba på min bränna.

Ni får ha en underbar dag så hörs vi lite senare.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0