God morgon härliga onsdag!

Somnade rätt så tidigt igår eller tidigare än vanligt rättare sagt. Brukar ju annars alltid somna efter 24 så var så det var riktigt härligt att vakna upp utvilad imorse. Hade väldigt mycket springa i benen så hade nog kunnat ut och springa men, känner inte riktigt att jag hade tid till det.
Får ta både en simtur och en löpartur lite senare ikväll.

Idag är det jobb som gäller fram till 14. Efter det ska jag nog lägga mig i solen och läsa lite. behöver få ltie färg innan vi åker plus att jag älskar att ligga och läsa i solen.

Så ser min dag ut idag. Ska verkligen försöka bli bättre att ta lite flera bilder idag. Så kameran hänger med redan nu.
Ni får ha en underbar dag så hörs vi under dagen.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0