En regnig dag

Regn, regn och bara regn. Det har verkligen regnat hela dagen. Det har tyvärr inte blivit så mycket bloggande idag som att jag inte har haft något skoj eller något överhuvudtaget att skriva ner.

Vid 13:30 åkte jag med pappa in till Helsingborg. Han skulle till Byggmax och handla lite. Efter det blev det en sväng inne på IKEA och en på Väla. Hittade en hel del på Väla men, köpte inget. Så svårt att shoppa med pappa han säger typ inget och bara nickar med huvudet. Typiskt pappor!

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket. Var på Pizzerian och åt en pizza med Simon. Det var trevligt att komma ut ltie från lägenheten. Tänkte att jag skulle plocka undan lite, tända några ljus och mysa ner i soffan med The Sims.

Så vi hört kanske lite senare.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0