dålig start...

Hej hej!

Nu har jag avslutat min jobb helg och det ska bli skönt att få en sovmorgon imorn. Är helt slut efter 11 timmar på jobbet. Konstigt nog så ringde inte klockan imorse och jag försov mig. Tittade på klockan säkert 3 gånger innan jag kom fram till att "OJ, jag ska vara på jobbet nu!" 15 minuter senare öppnade jag dörren till jobbet.
Som att jag vaknade upp dåligt kan nog tänka er hur resten av dagen blev.

Har iaf hunnit med att rösta idag på mina timmar samt ätit en glass med Susse.
Nu hade jag inte tänkt att jag skulle skriva mer ikväll. Är ganska trött i huvudet och ser fram emot en lugn kväll framför tvn.
Vi får höras mer imorn.
Sov gott!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0