Soon Soon

Om 4 dar sitter jag på någon resturang i Sunny, äter god mat och dricker gott. Det ska bli så skönt att komma iväg.
Jag brukar alltid vara så duktig på att skriva packningslistan minst 3 veckor innan jag ska åka men, inte denna gången. Har inte ens börjat skriva den än.

Inköp/Måsten before we go:
  • Växla pengar
  • Köpa mig en svart bikini
  • Köpa solskyddsfaktor m.m
  • Leta upp laddare till både Ipod och högtalare
  • Städa lägneheten
  • Tvätta bilen
Viktigt att ha med:
  • Passet
  • Biljetten
  • Resväska + handbagage
  • Rinexin
  • Musik + högtalare
  • Pengarna
  • Vore bra om jag även fick med mig Bex
Den stora packningen ha rjag ingen aning om vad jag ska med mig... så jag återkommer med den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0