Inget vatten

Det är tufft att ha hus. Blommorna ska vattnas och gräset klippas plus allt annat som kommer till. Efter en kort åsk skur och antagligen ett ström avbrott resulterade det i att jag och Assan bor nu i ett hus utan vatten. Prata med en bror och låta han guida en hur man ska göra när han sitter på en utservering uppe i STHLM blev heller inget bra resultat. Nu har iaf Anna-Karins pappa varit här och kolla så nu funkar det igen men, usch först var vattnet helt brunt och så väldigt äckligt ut...

Nu sitter vi och myser och kollar på Mamma Mia eller rättare sagt så kollar jag på Mamma Mia och Assan ligger och vaktar mina fötter. Söte! Mamma Mia har blivit årets favorit film. jag kan se den om och om igen. Blir riktigt glad varje gång  jag ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0