Höganäs - Mölle utflykt

Har varit på en mysig liten utflykt tillsammans med mina föräldrar idag. Första stoppet blev en bit mat på Natriumet i Skäralid. Jag tog en god ryggbiff med potatis och bearnaise sås. Föräldrarna tog kopparpytt som med såg väldigt god ut.
Efter en bit mat bestämde vi oss för att köra och se om vi hittade något trädgårdsbord eller som pappa vecker kallade det för "träningsmöbler". Det slutade med att vi hamnade i Höganäs på deras outlet. Det var mycket folk och jag och mamma gjorde en del fynd.
Som avslutning på vår lilla skåne utflykt åkte vi bort mot Mölle för att köpa varsin glass nere vid hamnen. Trots det trist vädret så var vår utflykt väldigt lyckad och mysig.
Mot Mölle

Mölle.
Bilderna är tagna från hamnen. På vänstra bilden ser man Grand Hotell där jag hade min student bal.



Mamma ska snart mumsa i sig årets första glass. Pappa berundra henne.


Melon och blåbär. Somrigt värre.


Det blåste mycket när vid hamnen men, jag trivdes så bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0