Sunny Beach 2009

Det var ett tag sen jag bloggade men, har inte riktigt haft lust till att blogga. Kan ju även vara bra för bloggen att ta lite semester. Hade iaf nu tänkte att börja blogga så smått. Vet inte hur mycket och om det blir varje dag men, ska föröska uppdatera lite då och då.

Som ni vet så har jag varit i Bulgarien och Sunny Beach i en vecka. Vi åkte den 5/7 och kom hem den 12/7. '
Veckan i Sunny var helt galet. Det var bara fest som gällde där nere. Man säger att man åker till Sunny för 3 ting - SEX, FEST & SOL. Festade det gjorde vi, sola gjorde vi med men, det andra kan jag tyvärr inte uttala mig om. Vi bodde på ett bra hotell. Vi var de ända svenskarna (iaf vad vi vet). Hotellet bestod mest av danska och tyska ungdomar. Så vi trivdes väldigt bra där. Vi träffade en del danska killar bl.a "Svenne Banan" och Michael (det var dem vi pratade mest med utav danskarna). Vi hittade snabbt vårt favorit förfest ställe - FRANKOS! där vi fick bra kontakt med bartenderna och träffade även 2 finska killar som vi festade med första kvällen. Kväll nummer 3 förvandlades jag och Becks snabbt till danskar och hängde med Michael med kompisar på bar runda med deras resebyrå. Sjukt roligt men, det blev dyrare än vad vi hade väntas den kvällen så tyvärr avslutades den lite för tidigt. Innan det så hade vi hunnit med några handgranater och några bodyshots. Det jobbiga med den kvällen var nog att både jag och Becks kände oss lite smått full redan efter den andra ölen. Upps!
Dagen efter vaknade jag upp antagligen fortfarande full och var tvungen att håll båda händerna om glaset för att dricka. Min händer skakade fruktansvärt men, efter en öl rättade till sig. Det är hemskt att man kan få sån begär så snabbt.
Som ni kanske redan har förstått så blev det inga tidiga kvällar eller lugna nätter ner i Sunny.

När halva resan hade gått träffade vi Crazy English men. De var helt galna det gänget eller som Aida skulle sagt -  SERIOUSLY FOR SHIT! Becks fick en flört som hon spenderade en del med men, jag gjorde det bästa av det ändån. Vi får se kanske får man åka till England om man ska partya med henne framöver.
Vi var på pubrunda och hade en norsk "ledare" En galen runda där vi stöt ihop med 2 galna 15-åringar från Fucking Åmål. De kunde då göra allt både ramla upp och ner från trappor. Det blev 4 pubar och alldeles för "få" shots fast vi tog fler shottar än tillåtet. Upps! Vi kom inte in på "Den glade vikingen" så vi upptäckte att Tropicana var större än vad vi trodde och oj de hade en våning till. På andra vången träffade vi det glada kill gänget från Nyköping. De var nog de första svenska killarna som vi träffade där nere.

Tyvärr var vi båda tvugna att erkänna att vi var sjuka. Om det berodde på de galna nätterna och ingen sömn vill vi inte erkänna men, det är INTE svininflunsan. Fast vi kunde ju inte komma hem och säga att vi hade varit sjuk så vi smittade ner några till. Mest för skoj skull. Fast lite feber och förkylning hindrade inte oss utan vi var ute och härjade sent om nätterna ändån. Vi gillar som sagt dimman i Sunny!

När det inte var fest låg vi utslagna, solande och sovandes på stranden.  Ja för den ända gången man sova något så dära bra var faktiskt på stranden.
 Vädret var bra och väldigt varmt förutom de 3 sista dagarna då värsta åskvädret kom fram på kvällen. De varade inte jätte länge som tur var men, usch det var inte kul att gå ut när man är vid gjord för fest och sen förstörs allt.

När det var dax att åka hem satt vi båda tyst och hoppades på att planet skulle gå i sönder eller något annat skulle hända så vi inte kunde åka hem. Bara för att vi ABSOLUT inte ville åka hem så var planet i tid. Det lyft när det skulle och vi var mindre glad. Jag hann dock somna nästan direkt som planet lyfte. V ar så sjukt trött. Hade bara blivit 1 timmes sömn innan det var dax att gå upp igen. Det var den kvällen som vi skulle haft en tidig kväll.

Jag sitter nu här i ett regnigt Sverige och önskar jag vore ner i dimmiga Sunny. Dansar loss på Lazur och dricker massor utav "Sex in the Beach". Det får bli en resa till Sunny nästa sommar med.
Någon som vill med?

"Se upp, för Svenska landslaget"

Vi var alltid väldigt glad på kvällarna.


"Sex on the Beach" gick ganska lätt och fort ner denna veckan men, ibland blev en och annan lite mer annorlunda drink.

Säger bara; 5 Svenska kronor

Vi träffade lite trevlig människor med. Här har vi 2 killar från Finland och Fiskansvariga Jerry från Nyköping.

En hel del danskar blev det. Jag och min dansk Michael haha.

Becks och henns engelska kille Liam

Delar av "the crazy english men" + 2 svenska bitches

Söta Åmål tjejer. Hade riktigt roligt tillsammans med dem.

Jag och Becks; SKÅL!


And... Ehm... Schh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0