Jobb och sen Ullared

Då var det måndag igen och en helt ny vecka. Ska snart dra mig ner till jobbet. Idag har jag en liten tur 7;30-13;00. Är inte van vid en sådan tur och har hur många gåner som helst kollat på scheamat för att se så det är rätt. Väldigt skum tur.

Efter jobb blir det ännu en tur fast idag rulalr bilen till Ullared tillsammans med mamma och pappa. Har varit lite smart och skrivit upp vad jag behöver så jag inte glömmer något. Ibland måste man ju vara det med.
Nu hade jag tänkte att köra mig klar så jag hinner hem till mina föräldrar för att hämta min vattenflaska.

Ni får ha en bra dag så hörs vi under dagen eller lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0