Inte direkt morgonpigg

Andra natten i huset och jag och Assan har sovit som barn i natt. Det svåraste på morgon är att få ut honom. Han är ingen morgonpigg hund direkt. Nu på morgonen har vi båda legat på golvet och myst. Assan är så underbar hund.
Fast nu börjar klockan bli mycket och jag ska iväg och bada så Assan får snällt vakna upp nu så han kan gå ut.

Idag blir det en dag på badet med lite vänner. Vet inte om jag ska springa eller simma några längder men, det hade varit skönt att simma idag och kanske springa ikväll istället. Ja, jag får se hur jag gör.

Nu ska jag ta på mig bikini och fixa lite innan det är dax att åka ner till badet. Ni får ha en bra dag så hörs vi lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0