Borta bra men, hemma bäst

Det är skönt att vara hemma igen i en lägenhet som snart påminner mig om en bastu. Med 3 fönster öppna och en fläkt som är på för fullt borde det snart bli lite svalare i lägenheten och jag kanske kan somna.
Jag erkänner att det är ganska så skönt att bo i hus när inget går fel och man inte har massa måsten som ska göras. Det var kul att bo i hus tillsammans med Assan men, hade inte klarat av att vara där ensam utan Assan. Fast nu är man tillbaka till sitt vanliga liv - Utan villa, volvo eller vovve.

Det är bara 3 dar kvar till det att vi ska åka och jag har massor att göra. Vet inte hur jag ska hinna med allt till på lördag då allt måste vara klart. Jag måste verkligen hinna med allt med. Kan inte lämna allt för att komma hem till en röra.

Nu ska jag stänga ner här och försöka sova så jag orkar jobba imorn och gör allt annat som måste göras.
Ni får ha en god natts sömn så ska jag försöka vara bättre på att uppdatera imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0