Var är orken??

Äntligen! Vet inte hur länge sedan det var som jag sov så här gott. Fast jag vaknade upp helt utvilad så är jag inte riktigt på hugget idag. Mina tankar och funderingar tar över lite vilket gör det väldigt jobbigt.
I vilket fall som helst tog jag en lång sovmorgon sedan blev det mys framför tvn och en stor kopp thé.
Idag ska jag passa Ida, Mathilda och lillkillen så vi får se vad för slags bus vi ska hitta på. Det kanske blir mer mys än bus idag kan ju hoppas på det som att min rygg fortfarande inte är bra.

Vet att jag lovade att lägga upp bilder på mina iköp från igår men, har itne haft någon ork till att lägga in bildern på datorn ännu så jag ska försöka göra det ikväll. Ska ta lite flera bilder på min och barnens dag med idag.
Nu ska jag iaf göra vid mig lite så jag kan gå hem till mamma och pappa och äta lite mat. Haha känns som jag aldrig gör min egen mat längre. Antingen äter jag hemma hos dem eller så äter jag inte alls. Borde kanske ändra lite på det. Ska iaf tänka på saken.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag så hörs vi ikväll   Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0