Batteriet slut

Tyvärr blir det inga nya bilder idag heller. När jag tog fram kameran och skulle börja ta lite bilder då tog batteriet slut. Så tyvärr blev det inga bilder idag fast imorn hoppas jag att jag kan lägga upp lite flera bilder.
Har inte varit hemma så mycket idag utan åkte lite för fort til lskoaln för var lite sen hade mina 2 långa lektioner sen hem till mamma och pappa för att följa med dem och köpa blommor. Stress och stress.
Det var inte jag som skulle handla något idag men, tyvärr kunde jag inte låta bli. (Undra om mammas kruk beroende har smittat av sig på mig?) Jag har nu två nya svarta krukor i fönstret och 1 ny blomma. Flowerteam räckte inte så blev en runda på Jysk och en på IKEA. Köpte lite ljus, några korgar till hatt hyllan (bra att ha massa saker i) och en hylla som jag ska ha uppe vid sängen. Det blir säkert fint när det är uppe. Ska ta lite bilder och lägga upp på bloggen imorn. Igår sa jag ju att jag skulle lägga upp en bild på mina nya pumps men, även den får ni se imorn.

Varför är man så dålig på att ta bilder?
Det är klart att ni som läser min blogg inte bara vill läsa de tråkiga blogginläggen utan även se lite bilder från dagen. Det är just det som jag är dålig på att komma ihåg att jag ska ta bilder med till bloggen och inte bara skriva. Så jag får verkligen skärpa mig med att ta flera bilder. Nu när jag har fått en ny kamera med som tar finare bilder än den andra. Så ska försöka påminna mig själv om att ta flera bilder.

Have faith my friends.

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0