lite gjort

Tvätten är ren, viken och inlagd i lådor och garderoben. Lägenheten är fortfarande inte städad men, den ser inte så rörig ut men, tror det behövs en riktig städning faktiskt så får ta tag i det snart. Pappa har satt upp hyllan uppe vid sängen och jag har fixat med mina blommor och korgarna står på hatthyllan. Riktigt fint börjar det bli här nu. Fattas en mysig fåtölj i hörnan bara och lite annat smått men, en sak i taget.

Nu ska jag snart åka in till skolan för att ha första lektionen i teckenkommunikation. Det är inte så lång kurs utan den är bara på 5 kurs tillfällen så den är väldigt kort kurs men, ändån inte. Det sega är att den är mellan 17:00 - 18:30 inte så lockande kanske att vara i skolan på kvällen men, så blir det ibland. Sen kan jag säkert få nytta av min teckenkommunikation en vacker dag det vet ju inte så.
I vilket fall som helst ska det bli väldigt roligt. Har fått höra att det är en rolig kurs så vi kan alltid hoppas på att det stämmer. Jag tycker iaf att det ska bli spännande. Ska ta med min kameran idag så ni kan få se hur kul jag har i skolan haha.

Nej nu får jag göra mig i ordning innan jag ska till skolan. Vi hörs ikväll.

   Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0