Underbar dag men,

Solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag idag. Idag har jag mycket som ska göras innan jag ska iväg och ha min första lektion i teckenkommunikation klockan 17. Just nu håller jag på att tvätta så jag hoppas att tvätten är klar innan jag måste köra till skolan annars får pappa komma och ta tvätten. När jag tvättar så har jag en städa dag samtidigt och denna gången behövs ddet verkligen. För oj vad rörigt här är inne. Skäms lite faktiskt. Vågar ju knappt släppa in någon. Så idag får jag städa och fixa lite. Ska försöka ta lite bilder med från min lägenhet. Iaf på sakerna jag köpte igår och kanske lite annat. Bilder blir det idag iaf. Jag ska även försöka få rätt på min bloglovin som tydligen inte verkar fungerar. Får sätta mig med det ikväll.
Nu ska jag ner i tvättstugan iaf för nu är de första maskinerna klara...

  Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0