Utvilad

Oj vad länge jag sova idag och det innebär att min promenad inte gick alls bra idag.  Fast jag vaknade upp med ett mycket bra humör. Vilket har varit väldigt sällsynt den senaste tiden. Brukar vakna upp och fortfarande vara väldigt trött men inte idag. Känner mig väldigt utvilad. Som att jag missade min morgon promenad ska jag göra mina situps och ryggresningar innan jag äter frukost och går in i duschen. Det är en underbar dag ute idag. Solen skiner och det ser så där vinter varmt ut på något härligt sätt. Så det får bli en lite längre promenad idag. Så skönt att få sätta hörlurarna i öronen med någon skön musik på och bara drömma sig bort medan man promenerar. Promenaden brukar bli så mycket längre när man går i sina egna tankar.

Idag har jag inget planerat faktiskt vilket ska bli väldigt skönt att bara få ta dagen som den kommer. Jag ska iaf ta en promenad har jag bestämt. Nej nu får jag nog ta tag i min dag om jag ska få något gjort överhuvudtaget idag. Hoppas ni får en underbar dag så hörs vi senare under dagen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0