Ryggen spökar

Oj vad roligt det var med teckenkommunikation. Med mina krockiga fingrar var det inte så lätt men, det gick efter lite vilja.
Tyvärr har jag ingen som helst att skriva i bloggen ikväll har riktigt ont i min rygg och mår pga det inte alls bra. När det äntligen började kännas lite bätte i ryggen halkar jag och vrider till den på något konstigt sätt så nu har jag väldigt ont. Huvudet värkor och jag vet inte alls hur jag ska sitta, ligga eller stå upp för att det ska göra mindre ont i ryggen.
Jag hoppas iaf att jag får sova lite i natt så jag klarar av att jobba imorn.

Lite bilder på mina senaste inköp:



Jag har länge letat efter ett par svarta enkla pumps:



Det blir inget mer från mig ikväll för nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova.
Sleep well and take care.

  Linda
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0