bruka allvar...

Nu när helgerna är över och jag mår så mycket bättre är det dax att få igång min träning och viktminskining. Måste erkänna att jag har varit väldigt väldigt lat den senaste tiden så nu är det på tiden att bruka allvar.

  • Ändra min kost
  • Ta flera långa promenader
  • Köpa en steg räknare och gå x antal steg om dagen
  • Börja använda min pilates boll oftare
  • Självklart dra ner på allt snacks igen
Tror det viktigaste jag ska göra är att tro på mig själv. Vill jag så kan jag. Jag får börja bruka allvar nu alltså. Ingen flera undanflykter. Innan var jag duktig och åt bara snacks 1 gång i veckan men, sen hände något och det blev allt oftare. Så idag när jag ställde mig på vågen så mådde jag riktigt dåligt. Fast deras våg måste vara sönder för det verkar väldigt konstigt. I vilket fall som helst så har jag varit flitig idag. Har varit och åkt skridskor med Mathilda och varit ute och gått en runda. Nu har jag precis ätit en tallrik med couscous och kokta grönsaker mums - inget onödigt fett.
Imorn får det med bli något sånt kanske inte med couscous måste variera lite så kanske vilt ris. Jag har fastnat riktigt mycket för kokta grönsaker vet inte varför men, jag tycker det är såå gott.



Nu ska jag diska innan jag ska sätta mig i soffan med en varm kopp thé och bara koppla av. Har tänt ljus i hela lägenheten. Riktigt riktigt mysigt. Ni får ha en underbar kväll.
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0