Torsdagen slut

Nu går även denna dagen åt sitt slut och imorn är det en ny dag fyllt med nya upptåg.

En summering av torsdagen;

Tog en lång promenad med mamma och hundarna på 7 km närmare bestämt. Man får passa på att ta sådan promenader när tillfälligheten ges. Vädret idag har varit underbart skönt. Det var trevligt att få ta en promenad med mamma träffar ju henne tyvärr inte så ofta längre. Sen var jag lite busig och bjöd hem mig själv till dem på lite wok. Har ingen motivation till att laga mat själv nu förtiden. Det blir oftast knäcke mackor och vatten nu förtiden.
Kvällen har varit bra har pratat lite med Tim om allt typ. Lite trevligt med catch up. Blev även 1 liten bit mörk choklad från Lindt. Så sötsuget försvann väldigt snabbt plus att jag tittade på Generation fett.
Nu ikväll har jag mest tittat på tvn och funderat lite på vad jag vill och vågar. fast har nog inte kommit fram till något så imorn får jag ta en promenad med ipoden och fundera lite mer på vad jag ska göra.

Planer för helgen;
Tror det blir en ganska så lugn helg. Tim tyckte att jag kunde följa med honom ut med han fotbolls lag i Halmstad men, vet itne om det är såå lockande. Hade gärna gått ut och festat lite men, med ett helt fotbolls lag fyllt med enbart killar nja. Fast jag känner att jag verkligen behöver komma här ifrån ett tag med.
Ja som ni märker är det mycket som rörs sig i mitt lilla huvud ikväll. Så kanske det vore bäst för mig att bara vara hemma och reda ut mina tankar. Ja jag återkommer med vad som kommer att hända i helgen.

Ni får sova gott så hörs vi imorn,    

   Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0