Bed Time

Nu är jag hemma från jobbet och ikväll är jag riktigt trött fast jag känner ändå inte att sängen kallar riktigt ännu. Har blivit mer och mer en natt människa. Egentligen borde jag gå och lägga mig snart om jag ska orka arbeta förmiddags passet. Har blivit riktig dålig på att komma i säng i tid och kan lätt bara stirra bort alla timmar framför tvn istället för att sova.
Sängen hade kanske lockat lite mer om jag hade haft någon att krypa ner med. Har alltid haft min hund i sängen och nu vill jag inte ens ha henne i min LGH. Hon har ju alltid kunnat gå ut i trädgården när hon velat. Tycker lite synd om henne att behöva på i en liten LGH när hon är van vid större plats.
Jag får väll ta mitt förnuft till fånga och göra vid mig för sängen nu så jag kommer upp imorn.

Sov så gott Linda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0