Lite bus och lite allvar

Jag har precis kommit hem från Simon. Blev väldigt många bra bilder idag. Är såå stolt över mig själv från att vara livrädd för kameran till att älska den. Så var det absolut inte förrän x antal veckor sedan. Simon tycker att jag är så duktig så.
 Så nu sitter jag här och lyssnar på Daughtry - Over you . Har fastnat riktigt mycket för denna låten. Man kan inget annat än älska den. Fast jag gillar alla deras låtar. Det bästa är att nu sitter jag och väntar på att T ska spela den för mig. Längtar får man inte höra bandet live så får man ta det näst bästa. Jag vet ju hur duktig T är så det låter säkert alldeles perfekt.

Hur kommer slutet av onsdagen att se ut då?
jag vet faktiskt inte riktigt hur den kommer att se ut. Är ganska trött ikväll pga för lite sömn och fotograferingen som tar slut på en ganska fort. Så funderar lite på att slänga mig i soffan och titta på någon film som man inte har sett på länge. Alltså en väldigt lugn och avkopplande kväll med andra ord än så länge iaf. Man vet ju aldrig kan ändras fort.

Förresten så har jag gett T en väldigt svår uppgift här i livet. Han ska lära mig äta med pinnar för det var inte det enklaste. Så vi hoppas T klarar av den stora uppgiften. Här kommer några bilder från när jag försöker äta Kina mat.

Så här bra gick det. Ser väldigt konsentrerad ut haha

Efteråt blir man lite vild....

Sen efter några timmar blev jag väldigt trött av allt bus såå vilade lite på soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0