Efterlängtat samtal

Inlede morgonen med att ta en promenad på 45 minuter ute i snön. Riktigt härligt faktiskt saknade dock solen. Lite trist att inte man ser den idag. Tack vare snön så blir det lite ljusare ute ändå. Efter det blev det 100 situps sen ett varmt och långt bad. Nu sitter jag framför datorn och ska snart fixa med lite frukost. En stor kopp thé och 2 knäckemackor blir en alldeles lagom frukost. Blir en lite sen frukost men, det får nog gå ändå.

Idag finns det lite planerat. Ska följa med mamma in till Helsingborg en liten sväng sen ska vi handla lite mat till på lördag. Jag tänkte vara riktigt duktig idag och gå hem till mamma och pappa så de slipper hämta mig eller de kör ju ändå förbi min lägenhet men, jag kan få lite extra motion. Sen är det så mysigt att vara ut och gå i snön. Så med Ipoden i fickan och hörlurar i öronen kan jag gå där och filosofer lite medans jag försiktigt vandrar hem och hoppas på att man inte halkar.



Igår kväll fick jag ett väldigt oväntat samtal. Vi pratade säkert i 1 timme om allt. Tror inte vi sa något viktigt överhuvudtaget heller men, det gör absolut inget. Som jag har saknat att få prata med honom. Han är verkligen en härlig kille. Ska bli så roligt att få träffa honom igen. Jag hoppas verkligen att det blir snart och att det inte går flera veckor innan jag får snacka lite skit med honom igen.


Nu måste jag börja göra mig i ordning så jag inte blir sen. Viktigt att passa tider. Vill inte att de ska behöva komma och hämta mig vill gärna gå hem till dem idag. Hur ser er dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0