Natti natt

Ikväll ska jag var extra duktig och stänga av datorn i tid vilket innebär så snart jag skrivit klart här. Sen ska jag vara ännu mindre duktig genom att sätta mig ner framför skolböckerna.
Förstår inte riktigt varför jag är så dum som alltid ska sitta med dem sent på kvällen men, jag tror jag har enklare att plugga då än på dagen. Jag har ju alltid gjort det så är van vid att göra det. I Halmstad kunde jag och Emili sitta mitt emot varandra och plugga på nättern utan att säga ett ord till varandra. Om vi pratade så pratade vi via msn.
Hur svårt är det egentligen att bara öppna munnen och säga det man ska säga sen fortsätta?
Vet tyckte inte det var så kul direkt. Det var underbart att bara sitta där mitt emot varandra och inte säga ett ljud. Oj vad jag saknar de stunderna med Emili.
Nu sotter jag bara och tänker på hur kul det ska bli att träffa Emili på onsdag. Åhh vad kul det ska bli. Min Ems haha vi har såå mycket att prata om. Fast först ska vi gå igenom det jobbigaste vi har gjort tillsammans innan det roliga och skojiga börjar.
Nej nu ska jag plugga lite eller ska titta på tv vet inte riktigt ännu blir nog tvn.

Sov gott  Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0