Ett hälsosammare liv

Hur ser dagen ut idag?
Jag ska jobba på Syréngården idag mellan 13:30-21:30. Jag tycker ju kvällarna är mycket skönare att jobba än förmiddagarna. Jag hoppas att denna kvällen går lika fort som de andra kvällarna har gjort. Sen är det direkt hem och slappa lite innan det är dax för sängen. Det måste verkligen bli en tidig kväll idag som att det är dax för förmiddags passet imorn.
Kan erkänna att denna veckan har det blivit många sena kvällar och många långa morgon. Jag måste börja komma in i mina vanliga rutiner igen. Saknar så mina långa promenader och mysiga frukostar. Nu när ryggen har blivit bättre ska jag fixa ett träningskort och verkligen skärpa mig med träningen. Ska även försöka simma 2 gånger i veckan. Så det får bli en liten ändring i mitt hälsosamma liv.

Nu ska jag göra mig ordning och kanske äta något fast känner mig inte alls hungrig eller sugen på något idag. Så får se hur jag gör. Måste ju äta.

Ni får ha en underbar dag    Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0