Fredags mys

Har verkligen inte haft någon motivation till att ta min promenad idag men, ändå tog jag en liten promenad på 3 km. Bättre än inget. Det kändes inte alls bra att gå idag tankarn flödar och ryggen skriker.
Varför ska allt vara så svårt och invecklat? Vad har hänt med att våga och ta chansen? Jag måste verkligen försöka få tankarna på något annat.

Ikväll blir det en riktig mys kväll med mig själv. Ska göra fajitas och tända massa ljus och bara koppla av. Känns lite som jag och min rygg behöver det. Kanske blir det ett varmt bad med har inte riktigt bestämt mig ännu. Ska se lite vad jag känner för. Mat blir det iaf och det ska bli väldigt gott med fajitas. Så det blir bara fredags mys idag.
Hur ser er fredag ut?

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0