090121

Har precis sätt ett väldigt fint halsband från Pilgrim. Jag föll för det direkt - Kärlek vid första ögonkastet. Nu sitter jag och funderar på om jag verkligen ska unna mig ett nytt halsband och om jag har råd till att köpa ett halsband till. Denna månaden har jag faktikst varit väldigt snål tydligen (mer än vad jag visste) så har ju råd att köpa det men, sen är också frågan om jag vill ha de hundralapparna till något annat. Nja får nog funderar lite till på det. Kanske ska se det in real life med innan jag fattar mitt beslut. Jag vill såå gärna ha det.
Jag älskar verkligen smycken från Pilgrim. Har fastnat väldigt mycket för dem. Det är något med deras design som jag gillar. Kan inte riktigt sätta fingret på vad men, något speciellt är det.

Idag har jag jobbat vilket inte var så roligt. Efter ännu en sömnlös natt, en rygg som är värre än någonsin och ett arbete med tunga lyft. Nja detta fungerar inte i min värld. Jag behöver sömn. En hel natts sömn hade varit väldigt skönt och behövligt. Jag hoppas verkligen att det känns bättre i ryggen till helgen för det är meningen att jag ska jobba delad tur på lördag och känner absolut inte att jag kan ha ont i min rygg då.
Är så glad att jag jobbade med mamma idag. Oki att vi inte är mor och dotter på jobbet men, hon ser iaf hur ont jag har och jag gjorde verkligen allt jag kunde fast det gjorde så ont. Det var ju inte direkt svårt att inte låta bli att få ont som att jag jobbar i ett sånt yrke som innebär väldigt många tunga lyft.
Det första jag gjorde när jag kom hem och innanför dörren var att fylla badkaret med massa varmt vatten. Det var verkligen skönt att få lite värme mot ryggen. Precis som allt det onda i ryggen bara försvinner för ett tag. Så har ni ont i ryggen kan jag vatm rekomendera ett varmt bad.

Nu ikväll har jag passat mina små söt nosar. Tyvärr inte alla 3 utan bara de 2 minsta medans Ida var på ridskolan. De är så duktiga. Vi busa lite med Wilma och Skrållan. André är så glad för Wilma. Had ehan fått hade han kunnat gosa med Wilma en hel dag. Det förstår jag för hon är såå söt min lilla snutta. När André myste med henne så lekte Thilda med Skrållan.



Mys och bus med Wilma och Skrållan



Ida var och träna hoppning.



Thilda och jag lekte med min kamera. Häftigt att man kan ta blå bilder.

Nu ska jag faktiskt ta mig en stor kopp av mitt god thé sätta mig under filten tillsammans med en bra film och en bit mörk choklad med apelsin smak. Mums.
Hoppas ni har haft en bra dag och kväll. Vi hörs imorn.

Sov gott  Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0