Söndag

Har ingen som helst lust att skriva någon inlägg ikväll. Vet inte ens vad jag ska skriva.

Dagen med barnen var sådär fast jag älskar att passa mina små sötisar så är det trist när det blir bråk och sura miner som förstör för de andra. Iaf så spelade vi spel. Ett spel med gester och ljud. Vilket både jag och Ida älskade. André och Mathilda tyckte med det var skoj men, de blev lite sur när de inte kunde gissa vad det var. Oki kan förstå dem lite inte så lätt för dem alla gånger men, samtidigt försökte vi göra det väldigt lätt för dem.
Efter spelet blev det bad stund för dem alla tre innan kvällsmat och mys framför tvn. När Sanna kom hem låg alla barnen dock var två stycken vakna trots mina försök att få dem till att sova. Hoppas Sanna fick bättre tur än mig. På väg hem kom jag på att Ida hade mina nycklar i sin jacka så fick försöka få tag på Sanna innan hon skulle lägga sig. Haha tur att man har minnet med sig.






Nu ska jag kolla vidare på min film och dricka min kopp thé innan sängen kallar. Vilket är väldigt väldigt snart. Skolan imorn.

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0