Avkopplande fredag kväll

Har haft fullt upp hela dagen så har inte riktigt hunnit med att blogga idag. Kände att jag ville få allt gjort innan kvällen så jag kunde ha lite fredags mys. Allt känns så mycket bättre att kunna krypa ner i soffan och veta att man har städat, diskat och att allt man skulle göra under dagen faktiskt blev gjort.
Det har varit en riktig mysig fredag. Gjorde mumsig wok med en apelsin sallad till och ett stort glas vatten. Var egentligen meningen att jag skulle öppna en flaska vin men, efter allt städade och ärende kände jag att jag inte hade ork att dricka upp en hel flaska själv. Inte alls smart om jag hade varit tvungen att hälla ut allt.
Har haft fint besök av min vän Tobbe. Så kul det var. Har inte fått träffa han på hela veckan nu när han och Rogge har varit i Sälen. Som jag har saknat honom.

Nu sitter jag här ensam i min soffa är försöker tvinga ögonen till att vara öppna och det mina kära läsare är inte det enklaste. Ska försöka sova ut i natt så jag orkar härja med vännerna imorn.
Blir tyvärr inga bilder från kvällen men, lägger upp en bild som jag och tobbe var och tog för ett par veckor sedan.

God natt och sov gott  Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0