Lördag och fest

God morgon!
Somna direkt igåt så skönt det var. Inte alls ofta jag gör det längre. Vill inte ta sömn piller varje dag heller. jag har verkligen svårt för att somna och sover sällan hela nätter.

Ikväll är det FEST! Ska bli riktigt kul och jag känner mig riktigt taggad inför kvällen. Det stora problemet är bara vad man ska ha på sig. Varför är detta alltid ett problem? Att hitta något att ha på sig när det är fest. Man vill ju inte ha vardagliga kläder fast med lite smycken och andra accersoarer kan det bli riktigt snyggt. Hmm.. får dra med mig Tobbe till Väla i eftermiddag och se om jag hittar något roligt.
Blev riktigt glad igår när Becca hörde av sig och sa att jag skulle med ikväll. Känns bra att ha sådan vänner som trots man har varit en riktig dålig kompis hör av sig och vill man ska med. Vi börjar kvällen hemma hos Gustav innan vi går vidare till Jannis där Milles spelar. Vad som händer efter det? Vet man aldrig. Antingen blir det hem gång eller så blir det lite efterfest. I vilket fall som helst så ska jag ha kul ikväll. har haft så många motgångar denna veckan så jag tycker jag behöver ha lite kul. Nu ska jag vila lite innan jag ska in i duschen.

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi under dagen.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Jo, för att svarta går ju till allt. Usch, vad tråkigt det där lät. Men brunt?? Hade de varit blåa, gula whatever,s å hade jag inte tvekat... men brunt, vad passar till brunt???

2009-02-02 @ 11:22:22
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Vad tar du för piller. Jag tror jag behöver lite starkare saker än mina valerina forte. Sover så himla kass på nätterna. Tar hundra år innan jag somnar och kommer inte upp på morgonen, jag tynar nog bort om jag fortsätter såhgör... frustration!!!

2009-02-02 @ 11:23:21
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Usch va jobbigt det där är. Jag är så glad att jag slipper csn, men insåg att jag måste ju betala av mitt lån. Se det såhär, för varje månad du INTE har csn, så är du "mindre" skuldatt till dem. Tänk att man går minus varje månad... blääää

2009-02-02 @ 11:46:03
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0