Första skoldagen

God morgon!

Hoppas ni har sovit lika gott som jag har gjort. Har dock frusit lite men, så är det ibland. Det var inte alls kul när klockan ringde imorse och jag var tvungen att gå upp men, är ju lite lat så snooza en halvtimme. Nu sitter jag här och äter lite frukost innan det är dax att köra till skolan. Är lite besviken på mig själv nu för jag hade verkligen ingen ork till att gå ut och gå imorse. Var riktigt trött och frusen det ända jag ville vara att stanna kvar under mitt eller kanske ska säga mina varma täcken.
Så vad står på schemat idag:

10:25 - 15:00 är det skolan som gäller.
                         Det är första dagen i dag eller iaf med lektioner. Först ut är Religion B och sist ut är Etik och livsfrågor. 
                         Jag hoppas verkligen att den sista lektion är hyfsat rolig annars kommer det bli en seg dag i skolan.

                         Jag hoppas även jag hinner med en lång promenad idag. Hade varit så skönt har inte gått en promenad på
                         länge nu. Så jag måste verkligen skärpa mig.

                        Sen tycker jag att även här på landet ska man sitta på ett mysigt fik och plugga lite. Så det ska jag göra.
                      
 Så idag blir det ett fullt schema men, ska även lista ut hur jag vill att min blogg ska se ut. Är så trött på den och vill gärna se den i ny design. Tips är välkommet.
Hoppas ni får en bra dag. Så hörs vi under dagen.

kramar
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0