Fredag

Fredag idag och denna veckan har gått fort. Ute skiner solen precis som igår fast vädret ser ännu härligare ut idag. Så idag blir det ännu en lång promenad. Fast idag går det inte såå fort har bara sovit typ 3 timmar så är väldigt trött. Jag skulle helst av allt bara ligga hemma under täcket idag men, måste ta mig upp och göra något. En lång promenad passar alldeles utmärkt idag. Då kan jag funderar lite på vad jag vill. Gick inte så bra igår. Var tvungen att ta en promenad mitt i natt mest för att komma ut och få tankarna på annat men, det gick verkligen inte så bra. Gillar inte när det blir så här.
När tankarna tar över och man vet verken ut eller in. Hoppas jag iaf får chansen att njuta av den härliga dagen idag och inte låter tankarna ta över.

Nu har jag fått lite mer planer till helgen. Imorn ska jag jobba något jag verkligen behöver. Känner mig väldigt fattig nu och måste snåla riktigt mycket. Vilket jag har svårt med. Jag måste köpa nya skor, jeans och massa tröjor. Så denna livstilen jag lever i nu och jag går itne alls ihop. Ska se om jag hittar ett jobb till så jag kan få in lite mer pengar samtidigt som jag studerar. Nej nu ska jag gå in i duschen och gör vif mig så jag kommer igång med min vardag. Oj jag måste studera med idag. Har skjutit upp det lite för länge nu. Ni får ha en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0