Trist att alltid vara sjuk

Förlåt för mitt dåliga uppdaterande idag men, har sovit hela dagen och så fort jag är rill att börja skriva något så vill sig inte ögonen var öppna. Jag började redan igår känna mig lite små krasslig och febrig. Imorse vaknade jag med huvudvärk och riktig feber frossa. Så idag har jag bara sovit, kollat lite tv och läst min bok som jag gärna vill läsa ut snart så jag kan börja på Camilla Läckbergs Tyskungen. Längtar riktigt att få sätta mig ner och påbörja de första sidorn i den boken.
Alltid när jag är lite små krasslig vill jag bli ompysslad och att alla i min närhet ska tycka synd om mig. Så har jag alltid varit ända sen jag var lite men, på senare tid har jag varit sjuk så ofta att nu börjar jag bli trött på allt medlidande. Visst kan det var mysigt om man är sjuk väldigt sällan men, jag är sjuk minst en gång i månaden.
Pappa har varit väldigt snäll och handlat lite till sin sjuk dotter och snart kommer han upp med lite mat. Antagligen gör han det för han vet hur dåligt jag äter och är rädd om sin minsting.
Nu ska jag vila lite igen och läsa lite av min bok om jag orkar.
Ha  en trevlig dag Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0