Många planer 2009

Oj vad ovant det var att skriva 2009 istället för 2008. Vet inte hur många gånger jag har skrivit fel detta året. Oki det har bara gått 4 dagar på det nya året men, ändå.


Fick kanske inte den bästa början på detta året men, det fick jag inte 2008 heller och det året var bra ändå. Jag går in i 2009 med några planer och några önskningar så jag hoppas verkligen att mina planer och önskningar uppfylls. Om inte får jag inte hänga läpp för det utan hitta något nytt att se fram emot. Om jag ska vara ärlig så hoppas jag på ytterligare en längre resa detta året. Kanske inte blir på 3 månader eller längre men, 3 veckor är ju inte helt fel heller.
Blev riktigt nyfiken på att åka till Dubai så får se lite vart det blir av detta året. En resa blir det iaf. Fast i väntan på min eller mina reosr står inte mina dagar helt stilla utan de har redan börjat.
Nu på onsdag väntar "inskolning" för mig fast inte förrän på måndag börjar jag mina första 2 lektioner, De andra 2 börjar inte förrän i februari någon gång så blir först och främst bara skoldag på måndagar. Vilket innebär att jag kan jobba resten utav veckan. Med jobb innebär pengar och desto mer jag jobbar desto mer pengar. Och pengar behöver jag nu till allt det jag har planerat och önskar göra detta året. Så jag har en hel del att se fram emot detta året.
Fast denna helgen jobbar jag. Igår jobbade jag från 7:30-15:30 eller skulle jobbat men, jag hade glömt bort tiden så trodde jag jobbade kvällen men, var på jobbet klockan 8.
Idag har jag delad tur. Vilket innebär att jag jobbar 7-13 sen 16:30-21:30. Det är första gången jag har en delad tur och jag känner mig redan väldigt seg så får se hur det slutar ikväll när jag kommer hem. Grannen skulle kanske komma upp och fixa med ett nytt virus program till mig. Har inte haft det på 3 dagar så har faktiskt inte varit ute på nätet så ofta sen dess är inne en snabb rund typ för att kolla mailen sen går jag ut igen.
Jag får se lite vad jag orkar ikväll ska jobba imorn med 7-14 sen ska jag hem och gör mig fin för att gå på Thildas kalas. Så nästa vecka blir det en del i kalendern. Jag hoppas även på att få jobba lite mer i veckan och få lite flera timmar än dem jag har haft innan.

Nej nu får det vara nog med mig för idag. Ska vila lite innan jag ska tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0