Ny vecka

En varm kopp thé, knäcke med ost och vakna med the voice - en bra start på morgonen med andra ord. MIn rygg spökar mer eller mindre fortfarande fast även i natt har jag sovit bra. Så är iaf utvilad idag.
Nu ska jag snart göra mig i ordning för skolan. Idag står Religion och Etik och livsfrågor på schemat så kommer vara väldigt trött när jag kommer hem. Som vanligt ska jag försöka ut och gå iaf en liten rund mest för att jag har sagt att jag ska g¨varje dag men, pga ryggen får jag se lite hur lång runda det blir.
Ska ha min kamera med mig till skolan och ta lite bilder under dagen. Har varit väldigt dålig med det här att lägga upp bilder de senaste dagarna så idag får jag försöka komma ihåg att ta lite bilder.
Just nu ska jag börja fundera på dagens outfit och sminka mig. jag måste in om banken innan jag åker till skolan med så jag kan köpa den sista boken.

Have a great day  Linda

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Ska bli intressant att se den nya designen på bloggen =)



Tack, men var är din blogglovin? Är jag blind?Fast å andra sidan, kan ju alltid söka efter dig.. .haha, varför kom jag på det nu!!!



Jag vill inte ha en jättestor bukett, med tanke på att jag inte vill att den ska överglänsa min klänning. Typ "där går bruden coh sin bukett", haha..



Åh allt är så spännande nu. Om fyra månader är det vår deadline, för de sista två månadenra vill vi bara slappa =)



2009-01-19 @ 19:57:53
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Det är inte så svårt att sätta in den lilla knappen. Lägg koden typ under din bild eller nåt. Som jag har gjort på min. Det är så smidigt med blogglovin =)

2009-01-19 @ 20:05:30
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0