Hittar ingen motivation

Efter många försök med att fokusera på Religions boken har jag nu gett upp. Nu stänger jag igen boken och försöker hitta på något helt annat. Jag har inte haft tankar på studierna idag utan de har varit någon helt annanstans men, har ändå suttit framför böckern. Fast efter ett par timmar gav jag upp det. Ganska onödigt att sitta och försöka få in något när man inte har tankarna på religion. Så får sitta med det lite mer imorn i stället. Förhoppningsvis kan jag konsentrera mig mer på studierna då utan att ha något annat i huvudet.

Nu ska jag iaf hitta på något med Simon vet dock inte vad men, något blir det säkert. Ikväll blir det nog en mysig kväll frmaför tvn igen. Vet inte om T kommer fast kan ju hoppas på det. Vi har alltid något roligt för oss. Han är verkligen så underbar nu fattar jag äntligen varför jag saknade honom så mycket när jag var nere i Tyskland.

Nej nu ska jag var lite mer effektiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0