Lite lyx är aldrig fel

Efter ett långt skum bad, ansikts mask  och hårinpackning känner jag mig lite bättre men, fortfarande hängig. Antagligen mår jag bara bra för stunden som att jag tog panodil innan jag hoppade ner i badet. Vem säger att man inte kan lyxa till det fast man är sjuk? Det ju då man behöver det som mest.
Skulle behövt göra vi mina naglar med men, är inte så lönt som att jag ska jobba på torsdag och fredag sen har jag ingen ork till det nu. Skumbadet  tog verkligen slut på min krafter. Så nu blir det film och varma koppen i soffan. Har ju inte fått i mig såå mycket mat idag utan mest vatten fast det är ju bättre än inget.

Väldigt roligt att jag har fått så många läsare och att även min kära vän Peter har hittat hit. Får snart hälsa på honom och laga mat till han tydligen fast tycker han kan bjuda mig. Han är ju såå duktig på att laga mat. Det är väll min tur nu efter att han ansträngt sig några gånger men, Peter du får ta disken.

Nu ska jag iaf titta lite tv och mysa.

Sov gott Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0