I want but cant get

Det är farligt att sitta hemma och shop online på de olika sidorna. Har redan klickat in en hel del till mina kundvagnar men, där sa det stopp. Längre än till kundvagnen kommer jag inte om jag då inte vinner 1 miljon på lotto men, även det ser mörkt ut. Så medans jag väntar på den dära miljonen får jag bara njuta av bilderna på något som kunde varit mitt nu...

Skor är det stora intresset nu. Så jag kollade runt lite på på Brandos och hittade några stycken.





Jag älskar skor. Imorn ska jag lägga upp bilder på mina nya pumps


Det var inte bara skor jag hittade utan i sommar vill jag gärna ha en ny bikini. Dessa 2 hittade jag på Nelly och H&M.






Nu ska jag fortsätta leta efter flera plagg och skor som kan pigga upp min gråa vardag.

See ya Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0