Long time no see

Det är alltid trevligt att prata med gamla vänner och så även igår. Ett långt och roligt samtal med Emili var inte helt fel. Vi hade mycket att prata om och pratade över 1 timme. Vi pratade om allt. Vad vi har gjort sen vi senast sågs och vad vi gör nu.
Det var verkligen kul att prata med henne. Vi har ju ändå bott tillsammans och varit med om en hel del. Vi blev lite som syskon. Ni vet lite syskon kärlek mycket bus och ibland var det lite bråk precis som ett syskon bråk. Haha ja det var kul. Saknar den tiden ibland när vi bodde ihop och hittade på det ena buset efter det andra. Vi festade en hel del och stackars Nicke som orkade stå ut med oss. För det kan knappast ha varit lätt. Pluggandet på dagar och nätter varierat med en hel del långa och sjuka upptåg i Halmstads nattliv. Nu när man blickar tillbaka förstår jag verkligen inte hur vi orkade eller hann med det. Vi läste både en hel del kurser på Komvux och hade en hel del hemarbeten. Fast flitiga som vi var klarade vi av det fast det innebar väldigt långa nätter framför skolböcker och datorer. Ibland kunde vi till och med sitta mitt emot varandra utan att prata utan vi pratade istället via msn. Haha ja vi är för roliga. Ska bli så roligt att träffa henne den 4 februari fast det inte är under roliga omständigheter men, förhoppningsvis kan vi kanske ta en fika efteråt och bara snacka massa skit.
Kanske blir det på vår favorit salladsbar mums. Det ska faktiskt bli väldigt kul att träffa henne och det är ännu roligare att vi har kontakt igen.

Idag blir det jobb 13:30-21:30. Jag måste ta alla tider jag kan få som att det inte finns så mycket jobb nu. Lite trist att man kanske inte får så många dagara denna månaden så jag hoppas iaf att jag får lite pengar i februari så jag kan betala alla min räkningar.
Jag köpte en steg räknare igår så idag ska det bli intressant att se hur många steg jag tar på jobbet. Lika många steg jag tar på jobbet ska jag gå varje dag till att börja med iaf. Har även varit flitig och gjort mat till ikväll. Ska inte gå runt och små äta hela tiden. Nu får det vara slut med sånt. Fast än så länge har jag varit duktig.
Blev tyvärr ingen promenad imorse men, jag gjorde mina situps och ryggreseningar. Så får springa lite extra på jobbet idag. Ska iaf vara flitig och cykla till jobbet. Bilen har jag ställt hemma hos mamma och pappa.

Nu ska jag diska och byta om innan jag cyklar till jobbet. Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0