CSN skapar irritation

Denna veckan började inte alls bra och varför skulle det vända. Veckan blir bara värre och värre. Jag blir mer förbannade och irriterad för varje dag som går. När ska det vända egentligen?
Idag fick jag mitt årsbesked från csn vilket var bra men, när jag ändå satt med csn papperna i handen kunde jag lika bra ringa till dem och fråga om mitt bidrag för denna termin. Tydligen får jag inget bidrag eller lån denna termin. Varför? För att de ansåg att jag inte klarade av mina studier i Halmstad. I Halmstad läste jag på full tid hade jag läst mer hade jag gått i väggen. Min psykolog tyckte att jag läste alldeles för mycket redan och ville att jag skulle sluta några kurser. Självklart vill jag ha mitt slut betyg och läste så mycket jag orkade men, tyvärr klarade jag inte av att läsa så mycket och mådde väldigt dåligt. Vilket de flesta märkte. Nu har jag börjat på komvux igen för att få upp mina poäng och äntligen få mitt slut betyg. Denna gången får jag inga pengar överhuvudtaget och får leva ännu snålar än vanligt.
Nu ska jag sätta mig ner och skriva ett långt brev till csn varför jag inte kunde fullfölja mina studier men, först ska jag nog ta ett varmt bad bara för att lugna ner mina nerver innan jag gör något annat.

Linda

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Förlåt att jag inte har svarat eller skrivit, har bara varit upptagen med massa olika uppdrag i mitt liv!! Nu är Sessan back on track återigen!



Csn är inte alltid roliga. Skittråkigt att vara utan csn, för att man är ju sjukt beroende av dem just nu. Men hur får du det att gå runt ekonomiskt just nu då?? du kan inte skriva ett sånt "brev" och förklara din situation. Det gjorde jag. Mådde apa under en period för några år sen och klarade inte av skolan och skrev då ett brev,s en fick jag csn med villkor =)



2009-01-28 @ 21:49:51
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Tack förresten! =) Jag älskar den där bilden på oss två över new york eller vart det nu är! Skitkul, men det är ju bara ett fototrick som man gör datorn =)

2009-01-28 @ 21:52:09
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Tihi... ordning och reda är ju bra =) Jag älskar min garderob... alla underkläder hänger på galgar. Allt är organiserat och hänger i krokar... lådor och färgkordinerat! Jag tror att jag behvöer en walk in closet just nu =) tihi

2009-01-28 @ 22:15:02
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Det är inte min tiara som är på bilden... den är än så länge hemlig =)

2009-01-28 @ 22:29:56
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0