Lågt blodsocker

Att jag aldrig lär mig. Igår fick jag knappt i mig någon mat och drack mest vatten vilket senare resulterade i att jag fick lågt blodsocker och svimmade. Jag har väldigt lätt för att svimma och har gjort det väldigt många gånger så vet ju precis vad jag ska göra när jag svimmar. Varje gång det händer så blir jag skakig och väldigt ledsen. Antagligen tar rädslan över att det ska hända igen.
Jag är väldigt dålig på att äta när jag är ensam. Väljer hellre att inte äta än att äta. Så idag ska jag försöka ta mig hem till mamma och pappa för att få i mig lite soppa. Det blir inte så mycket vatten att dricka idag utan mycket saft. Ska även äta lunch från Spångens gästgivargård idag. Mums. Älskar deras mat och deras mörka bröd. Ska bli gott med lite mat i magen för en gång skull. Nu väntar jag bara på att pappa ska gå in genom dörren med min middag.
Skriver lite mer senare idag.

Have a great day   Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0