Shopping maybe?

Idag står det shopping på schemat eller blir mer fönster shopping tror jag. Ska med mamma till Väla och kolla om de fått in något kul i butikerna. Ska passa på att köpa ett nytt nagellack och ett födelsekort som jag kan skicka ner till Karna i Düsseldorf. Ska gå in i denna månaden som jag inte ahr så mycket pengar. Kom fram till att det vara en bra lösning på att leva snålt. Fick min lönelapp igår och nej jag behöver inte leva snålt men, ett bra sätt om man vill spara pengar precis som jag vill.
Mamma och jag funderar på att åka över till Köpenhamn och shoppa lite där och självklart vill jag ha med mig en del pengar då. Gillar verkligen att shoppa i köpenhamn. Hittar alltid något nytt och inte bara det det är så mysigt att sätta sig på en pub.
Fast idag är det Väla som gäller får se man kanske får med sig några påsar hem.
Nu ska jag göra vid mig och plocka undan här lite innan vi ska åka. Här behövs verkligen dammsuga så hoppas jag hinner det. Vad ska ni hitta på idag??

Take care   Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0