Shopping blev det

Det blev faktiskt lite shopping idag. Jag vet att jag inte skulle och isf bara köpa något billigt men, jag hittade lite som föll mig i smak. Det blev inget nacklack tråkigt nog för det ville jag ha men, får använda de jag har hemma istället. Jag köpte ett par mörka jeans på Sisters deras egna märke. En rak modell med en normal midja. De är lite för långa så mamma ska lägga upp dem om jag inte bestämmer mig för att lämna tillbaka dem. Ja jag får se ltie vad jag gör. Jag fick en tulpan vas av pappa. Blev jätte glad! Så nu står min fina tulpan vas på bordet med min tulpaner som jag fick av mamma. Så underbart snäll föräldrar jag har. Det var inte det ända jag fick utan de bjöd även sen yngsta dotter på lite god mat. Mums.
Jag älskar verkligen att shoppa med min mamma hon hittar alltid massa fina kläder och andra saker till mig. Idag hittade hon en väldigt fin väska som jag verkligen vill ha. Själv hittade jag en oversize tröja som är väldigt snyggt till min chinos och själlvklart till jeans med. Ångrar lite att jag inte köpte det men, sen hittade jag dessa saker på Gina Tricot och de brukar ha ett bra lager. Bara för det så finns det inte kvar när jag kommer dit nästa gång. Surt!
Lägger upp bilder på min inköp imorn. Orkar verkligen inte ikväll.

Have a nice evening    Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0