Mys kväll med T

Det blev ingen fotografering med Simon igår utan förhoppningsvis blir det idag. Gårdagen var väldigt bra och trevlig. Jag fixck städat hela lgh och sen blev jag lite distraherad av tvn och datorn när jag skulle plugga så satte mig på fiket istället. Fick lite mer gjort där. Bara lite. På kvällen hade jag en underbart mysig kväll med Tobbe. Med dippa och grönsaker satt vi och tittade på The Guru. Haha riktigt rolig. Efter The Guru var det någon dokumentär på 4;an och jag kan bara säga AJ!! eller hur Tobbe.

Idag blir det nog en lugn dag ska snart in i duschen sen ska jag sätta mig och plugga lite. Annars blir den nog en avslappnad dag. Antagligen med T. Jag hopas det iaf. Alltid lika trevligt att umgås med honom kan jag aldrig få för mycket av. Måste även göra vid akvariumet och sätta upp lite ramar.
Hur ser er dag ut?
Nu måste jag iaf på börja min dag så jag kan mys framför tvn senare idag.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0